Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest odpowiednie odżywianie. Właściwa dieta jest w stanie poprawić nie tylko stan potencji, lecz również płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co się dzieje w czasie wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do całkiem istotnych ubytków selenu. Łatwo go unormować jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny równie istotny biopierwiastek naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten natomiast jest odpowiedzialny za popęd seksualny. W czasie nadużywania alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, a łatwo go zwiększyć poprzez potrawy strączkowe, niektóre ryby, białe mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Niesamowicie ważnym elementem jest też arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy oraz zwiększa czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy także w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak czekolada, mięso wołowe, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Należy zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która działa na właściwe wytwarzanie hormonów. Jeżeli chcemy unormować jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie tani cialis

Post Author: admin